ارتودنسی اقساطی برای رفاه حال بیماران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1400
بازدید : 144
نویسنده : mozhgan

همانطور که می دانید ارتودنسی یکی از درمان های نوین پزشکی است که می تواند مشکلات و ناهنجاری های دندان و فک را تا حد قابل توجهی برطرف نماید. این درمان جزء درمان های پر هزینه محسوب می شود؛ مخصوصاً برای افرادی که مشکلات دندانی شان بسیار پیچیده و شدید است. با توجه به هزینه نسبتا بالایی که درمان های ارتودنسی دارد، کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی از روش ارتودنسی اقساطی برای رفاه حال بیماران خود استفاده می کنند. در این مقاله با بهترین متخصص ارتودنسی ارتوتیپس همراه باشید.

قیمت ارتودنسی

مسلماً وقتی که طول درمان بیشتر می ‌شود، قیمت ارتودنسی دندان هم بسیار بیشتر از افرادی می‌شود که طول درمان کمتر و مشکلات کمتری دارند. برخی از افراد به دلیل داشتن بودجه کم مالی به سراغ درمان این مشکلات نمی روند و به مرور زمان و در طی طولانی مدت، مشکلات دندانی شان شدیدتر شده و باعث می شود که هم خودشان اذیت شوند و هم هزینه ارتودنسی شان بیشتر از قبل شود.

مشکلات شدید دندانی

  • مشکل آندربایت 
  • اوربایت
  • اپن بایت 
  • نیش باز  

ارتودنسی اقساطی برای افرادی که توان مالی بالایی ندارند

شاید شما کمتر با این جمله مواجه شده باشید؛ ولی اشخاصی که مشکلات عمده‌ای دارند و توانایی مالی زیادی برای پرداخت هزینه های ارتودنسی دندان شان به صورت یکجا را ندارند، می توانند از روش ارتودنسی اقساطی یا دیگر روش هایی که در گروه ارتودنسی اقساطی قرار می‌گیرند برای پرداخت مخارجشان انتخاب کنند که البته تمام این ها به پزشک متخصص ارتودنسی شما بستگی دارد که آیا این کار را انجام می دهد یا خیر.

بیشتربخوانید... لبخند زیبا با دندان های مرواریدی

ارتودنسی اقساطی می تواند شامل موارد زیر شود:

  • گزینه های تامین مالی دندانپزشکی
  • برنامه های مقرون به صرفه توسط دندانپزشک
  • برنامه های پرداخت
  • بیمه دندانپزشکی
  • گزینه های تامین مالی دندانپزشکی

بودجه یکی از راه های آسان برای مراقبت از هزینه های انجام شده توسط متخصص ارتودنسی و زیبایی می باشد. در واقع دندانپزشک گزینه های پرداخت انعطاف پذیر بی شماری را می تواند به شما پیشنهاد دهد. از جمله آن ها پیش پرداخت کم و بدون بهره می باشد. شما می توانید توسط این مورد در مدت مشخص شده که پزشکتان تعیین می کند مثلاً ۱۲ ماه ۲۴ ماه یا ۴۸ ماه با نرخ یک سود پایین، هزینه‌ های دندانپزشکی ارتودنسی شفاف و نامرئی خود را پرداخت کنید.

منبع: ارتواینفو

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com